onsdag 9 december 2009

Nä nu jä..

..får det räcka - jag måste ha ljus! Kan nån tända lampan igen, tack?
Eller ska vi behöva flytta till Spanien allihop?

Blev så frustrerad att jag gick ut, helt utan riktning och hamnade långt ute i skogen, vilse - så skönt tänkte jag, bara träd, fåglar, sviktande mark under fötterna. Sen dök plötsligt Skatås fritidsanläggning upp och jag var tillbaka i stan, bara att fortsätta hem.

Så mycket att styra upp inför festivalen då..och det kommer kosta en förmögenhet..bara att ta sig dit är dyrare än att flyga till USA eller Thailand.
Sen bör jag ha nåt på mig också, eller så kör jag en nakenchock på riktigt.
Eller en LenaPH och syr mina egna kläder. Jag som inte ens kan koka ägg.

Säg till när ni är redo så drar vi - Spanien alltså - eller Franska rivieran om ni föredrar det.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar