onsdag 31 mars 2010

morgonradio torsdag 1/4 8.03-8.45

Är fortfarande i Skåne, var på ett mycket intressant och bra möte igår och som jag förhoppningsvis kan berätta om inom kort. Jag kan avslöja så mycket som att om allt funkar kommer vi ses mer framöver :)
Imorgon kan vi höras, i alla fall om du bor i Skåne eller surfar in på SR Malmöhus: jag gästar Ebba Granath i Morgon i P4 mellan kl 8.00-8.45. Gäller för mig att bli morgonpigg och kliva upp kl 06, det blir ett intressant program tror jag :)
Helgen i Båstad var fin och jag fick chans att göra bekantskap med många duktiga och spännande människor som vitryska kontnärinnan Ludmila Christeseva. På scen bl.a. Henrik Levy och Dear Martin som gjorde innerliga, intelligenta och intressanta insatser.
Är ni i Göteborg imorgon kväll så kan jag tipsa om en konsert till minne av Totta Näslund, på Nefertiti - det blir låtar till, från, av Totta tolkade av vänner och kolleger (dock inte undertecknad som är i Skåneland som sagt).
Hörs imorgon på radion! pok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar