måndag 1 mars 2010

Heroes and Heroins



Jag drabbades. OS - vilket underbart flow.
Svenska hjältinnorna heter Kalla och Pärson bl.a. Hjältarna t.ex. Marcus Hellner - när jag ser en sån spurt så ryser jag. Amerikanske Evan Lysacek's isdans tittade jag gärna på.

I helgen drack jag vin med väninnan Hege Wendelbo, hon har snart utställning på A Gallery här i Göteborg. Vi spånade idéer på titlar till hennes målningar. De är väldigt detaljerade och det händer mycket; det är verklighet, illusioner, paralleller, humor - så att döpa dem kan vara till hjälp när man tittar. Det blev en lång rolig kväll och jag drack för mycket vin.

I veckan jobbas det vidare på remix på A Place som klättrade på Tracklistan: 18e plats i lördags. Det går som bekant att rösta på P3 fram till kl 14 idag.
Nästa helg ska jag göra en konsert med Tonicaorkestern, en symfoniorkester i Helsingborg. Konserten heter Classic Rock och det blir musik av Steely Dan, Lizzy, Queen m.fl.

hörs!
xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar