lördag 27 mars 2010


Alexandra från salong Skult svänger ihop min frisyr till nattens gäst-surprise-gig. Det var visning med kläder från Stayhard.se, den alltid lika charmige Peter Siepen som Leila K, konferencier menar jag och jag sjöng avslutningsvis A Place To Stay backad av tio snygga tjejer och killar i underkläder. Vi börjar bli många på turnén nu :)
Tack till alla sköna människor som partajade till och med oss, till Emil som styrde upp visningen och tack till Henrik som styrde upp kvällen och baren :)

Nu anländer jag snart i Båstad och spelar några låtar på Peppes för en insamling till Läkare Utan Gränser. Kl 17 kör vi.

CO.

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag hoppas verkligen att någon människa filmade det här framträdandet! Det vill jag väldigt gärna se! <3
    P.S. Finns det plats kvar på turnén? (*blink*)

    SvaraRadera
  2. Hej kul att träffa dig på SKULT.Från den lilla (stora) killen.
    Massa kramar och lycka till i framtiden.

    Mvh Mikael
    PS väljer anonymt :D

    SvaraRadera
  3. @ Mikael, Oj jag slant visst, tack för att du gjorde mig uppmärksam :)
    Det var verkligen roligt att träffa dig också och alla de andra supergulliga och duktiga människorna på salongen och visningen.

    SvaraRadera