lördag 30 januari 2010

sameoldsameold

Vad snabbt jag känner mig fast i rutiner, det har gått en månad av intensiva förberedelser och jag är redan rastlös. Jag känner igen det från musikal- och teater-jobb, det går långsamt framåt och ska nötas in. Jag gillar improvisation och stundens ingivelse, det är så musik funkar för mig - att plocka en känsla i stunden.
Tur det är en vecka kvar bara tills jag får släppa loss, jag är redo och vill köra NU! Det ska bli så kul.
Kan vara kaffet som gör mig extra rastlös, dock.
Eller Sandras pepp på träningen. Hon har gjort mig grymt stark. Jag var å andra sidan ganska ynklig när vi började - som kokt spaghetti fick jag höra.
Har pratat med Expressen, GP och Aftonbladet, kommer ut nästa vecka. NST/HD från "mitt" hörn av Skåne kommer onsdag, tror jag.
Känns som jag glömt nåt.
MoDo-Frölunda 1-1 just nu i Övik. Heja Göteborgarna i Norrland denna lördagen också.

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar