tisdag 5 januari 2010

Aj oj ah


Nu är det intensiva dagar, det är 4 veckor till jag åker till Örnsköldsvik och då ska allt vara helt klart och sitta så man kan det utantill i sömnen sedan en vecka helst.
Har tränat på koreografin jag fick från Ramona Ganssloser, en underbar dansare som Peter jobbat en hel del med i New York. Hon ser ut som en dröm när hon rör sig och jag har en bit kvar innan jag inte liknar en sån där barnleksak med rund botten som vaggar fram. Det känns som jag har pjäxor på mig och Sandras träningsprogram har gett mig fet träningsvärk (allt gott). Jag är verkligen på djupt vatten folk. Men det lär ju bli odödliga klipp till Youtube om inget annat och jag är van att ta mig vatten över huvudet - det är sånt som gör att man växer (i bästa fall :)
Fick klädskiss igår; helt elakt vackert. En oerhört begåvad mix av modehistoria och design i tiden. Maria Nordström heter designern, håll koll på henne framöver.
Nu dricker jag te, jag fick kinesiskt vitt te av Thomas i julklapp. Milt, gott och packat med antioxidanter och funkar lika bra som kaffe fast utan de jobbiga bieffekterna som uttorkning, hetsigt humör, upprörd mage och svettningar. Om några veckor är jag fem år yngre.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar