måndag 28 juni 2010

Every Little Smile

Hoppas midsommarhelgen varit skön! Jag gjorde sista jobbdagen i lördags, men vi firade lite med sill och grill i solnedgången på fredagkvällen. Det har varit två intressanta och roliga veckor, flera spännande möten och snart kommer jag kunna avslöja vad jag hållit på med. Nu är jag i alla fall tillbaka i Göteborg och är musiker igen.

Vill tipsa om Eye Travel, som jag sjöng duett med på Liseberg då Augustifamiljen kompade - på Spotify kan man lyssna på hans fina Every Little Smile och en vacker låt till.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Kul att jag hittade dig
    Tack för tipset / Mannen på tåget

    SvaraRadera
  2. Hej, ja vad roligt - välkommen!
    Jag finns på facebook och myspace också:
    http://www.facebook.com/eyeamsilver
    www.myspace.com/jennysilver
    www.snowfish.com/jennysilver

    SvaraRadera