tisdag 27 april 2010

klart slut

Nu tänker jag fira en bra och spännande dag med ett glas vin, snacks, småprat med svågern på låg volym eftersom lilla yrvädret, Noomi (systerdottern) äntligen somnat. Jag fick äran att läsa godnattberättelsen. Kändes fint att efter påskhelgens häxa få vara sagotant :)
Provfilmningen gick bra :) det var ett litet team på tre stycken och de var såklart sköna människor, så jag kände mig avslappnad trots nervositeten över en helt ny situation och erfarenhet. Jag hade koll på texterna och ser det hela schysst ut och funkar att klippa ihop så har jag kanske ett jobb (!) inom kort. Trist att inte kunna berätta men det är ju så det funkar, alla projekt är alltid hemliga innan det är klart.
xo

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är nöjd!
    Med din scenvana gick det självklart som en dans! Ja, lite nyfiken är jag ju!
    Vilken tur att det är en Sthlmsproduktion, man vill ju ogärna se dig i 2:a Avenyn, eller det kanske vore nåt...?

    SvaraRadera
  2. Skamligt Jenny att inte "A place to stay" finns tillgänglig på Spotify, tycker du borde ta ett snack med din agent om missen med att inte finnas tillgänglig där!

    SvaraRadera
  3. Hej! Sikke en fin og god blog du har(: Vi er læsere nu:b

    www.weeweemagazine.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. hej jenny!

    några nyheter om remixen på 'a place to stay'? när, var och hur dyker den upp?

    hälsn,
    micke h i göteborg

    SvaraRadera