söndag 7 februari 2010

Stort TACK :)

Hemma i Göteborg igen, trött trött, blev bara två timmar sömn inatt innan det var dags att ta sig till flygplatsen och resa söderut.
Ska sova och sedan sammanfatta lite fler tankar och lägga upp några sköna bilder.

Vill bara först verkligen tacka alla er som kommenterat så himla fint - jag blir rörd och otroligt glad av all kärlek :) Det är ju det som gör allt jobb så värt det! TACK tack :)

Ett stort tack ska också framföras till de grymt begåvade, fantastiska människor som hjälpt att forma och genomföra numret:
Peter Elofsson - Regi och formgivning
Ramona Ganssloser - Koreografi
Maria Nordström - Kostym
Emelie Chicaez - Skrädderiassistens
Ole K Bydal - Silverhanden
Emir Kapetanovic - Hårstyling
Sussie Unnerstad - Make-up
Anna Hedlund, Anna Lundström, Jessica Marberger, Martin Kagermark och Lars Hägglund - Kör
Sandra Cardemyr - Fys-program, PT
Linda Holmgren och Hagenburg
Lina Öhlund
Stefan Egmar
Sveriges Television
Sist men inte minst Torben Hedlund som skrev låten :)
Jag bockar och bugar :)

Den kommer finnas på iTunes från tisdag och redan måndag på CD-on.

Nu slocknar jag, godnatt hörs imorgon!
puss!

3 kommentarer:

  1. Blir nerladdning på iTunes =)

    Asbra låt!

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara säga att din låt var det bästa jag hört på mycket länge och jag förstår inte hur sverige inte kunde skicka dig direkt till globen.
    Ja helt fantastiskt, kände mig förtrollad hemma i soffan!

    SvaraRadera
  3. Suverent bra låt,, fattar inte hur du kunde komma sist.. stå på dej

    SvaraRadera